今日係星期日.琴晚12點訓.今朝9點3起身.之後用左陣電腦.之後就換衫番教會.番到教會.擘餅.之後休息左一陣.買左少少野食.之後就信息祈禱啦!!~今日講啟示錄!!~講以弗所教會.我知左銖多野呀!!~之後就食飯啦!!~我地買飯盒番黎食唷!!~$16飯盒!!~都ok好食唷!!~食完就玩左陣橋牌!!~3點3就去打波啦!!~今日對沙田區既弟兄唷!!~我地發現左我地有兩個波唔見左!!~之後先知道琴日打完係籃球場比人攞左!!~之後我地就去左籃球場.首先我地去左更衣室換衫先!!~之後就打波啦!!~我地分左兩隊!!~.第一場嬴左呀!!~第二嬴到我出場啦!!~我入左6分.仲嬴波呀!!~好開心呀!!~我地打到7點.就走啦!!~番到屋企.沖完涼.就出左去食飯啦!!~今晚出街食唷.去到茶樓.冇位.等左好耐呀!!~仲好肚餓呀!!~之後食左好今日係星期日.琴晚12點訓.今朝9點3起身.之後用左陣電腦.之後就換衫番教會.多野.仲好好食呀!!~好飽呀!!~之後就番屋企啦!!~番到屋企.溫默書!!~睇神探!!~好好睇呀!!~聽日又要番學啦!!~感謝主祝福左我呀!!~>.<~~

猜不透是哪裡出了錯
戀愛的進度有些落後
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|