今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點4起身.出到去屋企門口.吸一口氣.d風好涼.好舒服呀!!~`不過好凍呀!!~今日著左長袖冷衫呀!!~`今日又有學校陸運啦!!~番到學校.扭下扭計骰!!~`落左去早會.中文堂.作文.作我的鄰居!!~都ok難作呀!!~`數學堂出左去黑板做數!!~`L.S.2比我地睇左一段片!!~`關於全球增溫既!~`I.S堂.派堂.我攞21/25呀!~~`都OK啦!!~`食飯.好好食唷!!``之後去左打波!!~`首先打3打3.之後就打ONE ON ONE.之後再打3打3.一場都冇輸唷!!``打得好開心呀!!~`英文堂.默書.有一個唔識呀!!``果個都冇同我地講要默既!!`之後係到教書!!``放左學就番補習.係到做功課.做左好耐呀!!``之後係到溫書.6點2先走.番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~`

用右手構圖幸福 描繪愛的角度 想像有你可以依賴呵護
戀愛必聊情節 由我左手撰寫 畫面美的好甜
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|