今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點4起身.今日15度呀!!~出到樓下門口.都ok凍呀!!`番到學校.借書.之後早會.今日留係班到早會唷.之後第一堂.miss派番所有卷比我地唷!!``叫我地整番到佢!!~`L.S.2.開新書唷!!`講香港既經濟唷!!~`數學堂.教畢式定理!~~都OK唷!!``英文堂.今日睇戲唷.睇"五星級大廚"好好睇唷!!~`食飯.今日食車仔麵!!`好好食唷.之後去左卜場!!~`倫理堂.睇野.中文堂.今日分組座.做分組討論.但係今日特別噪呀!!``有博士黎睇堂唷!!``放左學黎左係學校睇左陣班際籃球!!~好好睇唷!!~`4點就走啦.番教會.小組之後玩左一陣.6點半就走啦!!~番到屋企.沖涼.睇電視!!~`一陣要做美術同溫中默唷!!~`感謝主祝福左我唷!!``>.<~~`

為何分開一個月
如在孤島給隔離
尋不到 飛得走的客機
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|