今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後換衫.番學啦!!~今日遲左出門口.所以要行快d!!~番到學校.仲有1個字先打鐘!!~`今朝.睇中文書.之後有同學出黎做閱讀分享!!~`佢分享果杠書叫做"罵人不用說髒話"笑到我地死呀!!~果本書教我地用其他方法罵人!!~佢分享完.老師問佢點解會揀尼本書.佢做咩要學第二d罵人方法.哈哈.真係比佢笑死呀!!~`第一第二堂.中文堂.作文唷.今次既題目係"窗外"都既好作!!``數學堂.比d功課我地做.英文堂.miss前幾堂教果d野.我地全班都唔明.miss就好嬲.因為佢唔知點解我地會唔明.食飯.今日食雞排火腿飯.好好食唷!!~`之後去睇左陣波.番學校玩盲棋!!~`好好玩唷!!`L.S.2堂.默書.我攞12/13唷!!~`都OK唷!!~放左學.番補習.今日係補習社做功課.同做左份英文卷.6點3先走.番到屋企.沖涼.睇電視!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

完美的比例 維繫 所有關於溫柔的氣息 Just you and me
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|