今日係星期六.琴晚11點7訓.今朝7點11起身.之後換衫.去小學教波!!`著左件長袖外套!!~去到小學.除左件長袖.開始教波啦!!`今日射波都好準呀!!`只係比平時差左少少!!`首先打女仔先!!`真係比d女仔玩死!!`話極都唔聽!!``比佢地激死.教男仔.同佢地比賽.我地3個打佢地5個!!``係籃底射波果陣.比人足手.打手.根本射唔到!~~`好彩最後都嬴左!!~打3場.3場都嬴.之後番屋企沖涼!!`1點3出門口!!``同弟兄姊妹一齊食野!!`之後番番教會.開始聚會啦!!~`因為差唔多福音聚會.今日同我地講福音!!~之後我地寫d福音對象!!~`一齊為佢地祈禱!!~`之後有生日會.玩左好多集體遊戲!!~`5點8先去打波!!``打得好好呀今日!!~`入左好多球.又打3打3.又打全場!!~打到最後.有個弟兄抽根!!~`見到佢.我諗番起自己上次抽根既情況!!~`真係超痛.痛到出唔到聲!!~`7點半先走!!~之後番教會整聽日擘餅既野!!~`7點10先走!!~8點1先番到屋企.沖涼.食飯唷!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

Dear baby Dear baby 愛你不寂寞(我不寂寞)
我們手牽手 從日出到日落
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|