今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後換衫番學囉!!~`今日好輕鬆呀!!~好多堂都好似唔洗上咁!!~第一堂L.S.2堂!!`同我地總結番之前教過既野!!~之後教我地點樣答問題!!~之後英文ora堂l!!~比外籍老師教!!`悶呀!!!~`數學堂.開新書啦!!~教新野唷!!`愈黎愈難啦d野!!~`pe堂.上左停車場上面跑15分鐘唷!!~我跑左14個圈.之後番學校打波!!~今日打得好好唷!!`好準呀!!`好攰呀!!~之後去左食飯.今日d食好好食唷!!~食得超飽呀!!~第一次食得咁飽咋!!`之後去左行下!!~中文堂.實習miss教唷!!~原本教我地果個miss黎睇堂唷!!~之後兩堂i.s!!~阿sir冇番.同左d高F.去參觀!!``第二個阿SIR黎左!!~第一堂落左去圖書館借書!!`第二堂本來做作業!!~點知做做下!!`校長黎左喎~~O左!!`佢黎同我地講要好好讀書.話比我地聽F.5既學生為左升F.6好辛苦!!~雖然我地唔洗讀F.6!!~但係我知中學愈黎愈難讀!!`真係要加油讀書唷!!~放左學!!~去左打波!!`首先打3打2.嬴左兩場!!~之後就打ONE ON ONE!!~打得好好唷!!~之後有兩個小朋友黎左!!`話同埋佢地打!!`哈哈!!~`2打1唷!!`我又同佢地打!!`打得好開心唷!!`4點9走啦!!`5點2番到屋企.沖涼.食野.睇電視!!~`聽日又有得放假啦!!``好開心唷!!~感謝主祝福左我唷!!~`>.<~~`

Dear baby Dear baby 愛你不寂寞(我不寂寞)
我們手牽手 從日出到日落
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|