今日係星期日.琴晚12點訓.都訓得既好呀!!~`今朝9點7起身.之後同一個弟弟一齊番教會擘餅!!~`今日我出聲祈禱唷!!~`好開心呀!!~之後信息聚會.今日都係講第二個教會!!~`知左好多野唷!!`之後禁食祈禱!!~`2點半先有得食野.超肚餓唷!!~`今日有好多野食呀.又壽司.又飯.又麵.又pizza!!~`我地只係比$20咋!!~`之後我地相聚.傾番12月25同26號既camp!!~4點我地就去左打波!!~但係d哥哥仲要傾d野!!`我地打波先!!``打打下.d哥哥就黎啦!!`今日打得都好好唷!!~但係射波就差d!!~`但係都入左好多球呀!!``打到7點2就走啦!!~`有個哥哥買左支野我地飲!!`7點半番到屋企.沖涼.之後食野.今日好多人黎食飯呀!!~一陣表哥幫我地剪頭髮唷!!~`只係修修姐!!~`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

My dear baby My baby
讓愛情比童話美麗 寫下動人的旋律
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|