今日係星期三.琴晚12點訓唷.有d熱呀!!`今朝7點4先起身.隻腳板好痛呀!!~隻腳板塊皮甩左呀!!``行路超痛呀!!`一落到樓下.吸一口氣.冇琴日咁涼唷!!``今日又有學校陸運唷!!~番到學校.溫書唷!!~之後落去早會.第一堂就L.S.2.連堂唷!!~我地做會報!!~`做哂兩堂.數學堂就比左D數我地做!!`英文堂.MISS帶左D高F.黎上堂唷!!`之後佢地做左D野.就走左啦!!~我地原來今日只係係黑板默書.聽日先係真正默係默書簿到!!~食飯.今日食鴨胸火腿飯呀!!~`D鴨胸唔好食嫁!!``之後去左打TABLETENNIS~~`中文堂.連堂唷.嘈到阿媽都唔認得.因為實習MISS上唷!!`一時好靜.一時超嘈!!``放左學.去左睇I.S實驗同總分.OK吧!!`唔算太好唷!!``之後番教會唷!!`聽日先番補習.5點開始小組唷!!`今日都有既多得著!!``6點4番屋企啦!!``沖涼.食野!~~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

Oh My dear baby My baby 不准你放開手(不想放手)
承諾是永久 別輕易說出口
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|