今日係星期六.琴晚12點半睇完網球王子.就訓啦!!``網球王子做哂啦!!`唔知幾時再做呢?琴晚訓得唔係既好唷!!`今朝7點3就走左身啦.訓唔到呀!!`開左部電腦!~`用左一陣!!~`8點3就換衫啦!!`食左少少野.之後去打波啦!!~`今日唔去小學啦!!~`我地約左D弟兄一齊去打波!!`去到.佢地未黎.我地同哥打著先!!`好攰呀!!`好似冇咩力咁!!~之後佢地黎啦!!~我地有5個人.我地首先打四打一先!!~玩5分.有一場我一個打佢地四個.我攞到2分呀!!`算好啦!!~真係好辛苦呀!!~我地打到11點9.番屋企沖涼.之後同弟兄去食飯.之後番教會清潔!!~`做左好多野呀!!~`之後係到彈結他.彈左好耐唷!!~`之後開始聚會啦!!~今日講祈禱!!`教我地用點樣既心去祈禱呀等等!!`4點9先走.去左小學.打波!!`今日好準呀!!`哈哈!!~之後再去我地平時打開果到打!!`見到我最FD既朋友!!`第一場我地打5打5.嬴左.之後再3打3!!``打左一場.之後同一個弟兄去睇衫呀!!~去左荷里闊!!`佢要買恤衫呀!!~聽日觀禮.有一對弟兄姊妹結婚唷!!``去到.佢睇唔中呀!!`因為太夜啦!!~我地走先.佢同一個哥哥繼續去睇!!`我地搭番小巴番屋企.番到屋企.沖涼.食飯!!``今日好開心唷!!~感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

讓我終於都明瞭 明白您比生死重要
連話語 也沒法盛載得起
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|