今日係星期日.琴晚12點訓.訓得都OK莓!!``今朝8點3起左身.訓唔到呀!!`但係又好攰!!`都唔知咩事呀!!``之後用左陣電腦.9點9就開始換衫!!~10點5先出門口.搭緊𨋢果陣.先知道唔記得帶八達通.之後我上番屋企攞.再搭𨋢果陣.有一個阿媽.同一個女. 一個仔入左黎.之後個仔攞左個指南針出黎玩.果阿媽就話佢啦!!``"你係咪冇野揾野黎做呀?一陣整唔見左點算呀?你真係麻煩呀!!~"我聽到之後都O左!!`點會咁話自己果仔嫁!!`之後就番教會.擘餅!!``今日果果都著得好靚呀!!``擘餅之後買左個包食!!`之後搭5c去尖沙咀新世界中心.觀禮唷!!``睇住一對弟兄姊妹宣讀誓言!!``之後睇住佢地kiss唷!!~`真係睇到佢地都開心呀!!``之後係到影相!!`見番d好耐冇見既姊妹.之後一齊影相!!~3點先走!!``之後去海運中心出面既大家樂食野.好肚餓呀!!~食完都唔係太飽!!~`之後係海運到行!!`首先去運動鋪!!~`之後去左玩具反斗城行.入面好多野玩唷!!~好開心呀!!`之後我地再去冒險樂園到玩!!~`d弟兄姊妹一齊玩.真係好開心呀!!~但係d時間過得好快!!``佢地要去飲呀!!~`我地同佢地一齊去搭地鐵!!~番到屋企都6點10!!~沖涼!!`今日我新加坡既堂哥堂姐名佢地父母一齊番黎呀!!~`住係我地屋企唷!!~`今晚神探大結局唷!!~`好緊張唷!!``感謝主祝福左今日唷!!``>.<~``

讓我終於不動搖 這改變因您
如若您欠信我的力氣
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|