今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後換衫.出門啦!!~今日熱左超多呀!!~一d都唔涼既!!!~番到學校.溫書唷.因為今日有英文默書.音樂堂.阿sir比左隻cd我地睇.係一個音樂會.有好多人黎唱歌.全部都係英文歌.阿sir播完佢想播果首之後.諗住熄既.之後見到有一首.佢話"尼首好正.聽埋先".哈哈!!~笑死我地!!~普通話堂教番上次既野!!~中文堂.原本教我地中文果個miss黎睇堂呀~~我借左支筆比佢!!~英文堂.默書.我攞97分.錯得好唔抵呀!!~下次再努力吧!!~食飯.今日食車仔麵.之後打左陣tabletennis!!~數學堂.測驗!!~識唷!!~之後教平方根呀果d!!~都ok難呀!!~但係都識做唷!!~放左學番補習.今日溫聽日L.S.2既默書同做左一份英文卷!!~6點3先走得.之後番到屋企.沖涼.換衫.去沙田啦!!~我地今晚去沙田食飯.去食乳鴒!!~D乳鴿好好食呀.又熱喎~食左一隻半呀!!~仲食左好多野.好飽唷!!~之後搭番巴士番屋企.11點先番到屋企!!~今日都既開心呀!!~感謝主祝福左今日唷!!~>.<~~

只有你可以讓我真正了解愛 這遊戲充滿無限的殺傷力
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|