今日係星期四.琴晚11點3訓啦!!~`攰到阿媽都唔認得呀!!~`今朝6點5起身.之後食野.換衫!!~`搭小巴去黃大仙地鐵站.同fd去灣仔!!~`去到果到.今日超凍呀!!~`凍過琴日好多唷!!~`去到.換衫先!!~`之後去左熱身!!``第一場跑100m決賽.我只係攞第六.之後去左擲鐵餅!!``諗住有獎攞啦!!~`點知!!!`~收手唷!!~~`得第四!!~`之後又跑班際接力!!~`又輸左唷!!~`之後去左食野!!~`食m記!!~`食完飯之後.番去運動場.我又參加左丙組4x400社際接力!!``我果社攞第一唷!!~`好開心呀!!~`唔知有冇獎攞呢?之後睇d中學呀!!~`舊生黎比賽呀!!``最好睇既就係老師4x100比賽.校長都落場比賽呀!!``哈哈!!~`之後頒獎!!~`4點4放.之後搭番地鐵番屋仁.番到屋企.沖涼.食野.睇電視!!`今日都既攰呀!!~`好開心呀!!~`聽日放假唷!!~`唔洗番學呀!!``感謝望祝福左今日唷!!~`>.<~~``

你關心我的最近 說你也有同樣心情
面對這類的問題 我們總是沒有力氣
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|