今日係星期日.琴晚1點半先訓.今朝10點2就起身啦!!~今日去迪士尼呀!!~之後換衫.就出門口啦!~去左鑽石山食早餐先!!~去食M記唷!!~~好耐都冇食啦!!~之後就搭地鐵.去迪士尼啦!!~我地有7個人去唷!!~我同阿哥.堂哥.堂姐一家.同一個表哥!!~去到迪士尼.等左一陣.因為我地唔係一齊去!!~1點半就開始入去玩啦!!~我都係第一次去迪士尼咋!!~第一個玩一個坐係一個野.係咁轉既!!~但係唔快既!!~之後去左玩跑車!!~之後就玩最激既野.就係過山車啦!!~€去到去.超黑.咩都睇唔到.只係睇到好多星星!!~真係好好玩呀!!~超快!!~又上又落!!~之後就去左射槍!!~之後就去左坐泰山船.有三個語言比我地揀.我地揀左英文!!~係果到.睇到好多動物!!~有隻大苯象識噴D水過黎嫁!!~好彩噴唔到我!!~真係好好睇!!~之後睇到一個火山噴D火出黎.係真火呀!!~好熱!!~之後去左睇3D電影!!~睇睇下.無啦啦睇唔到.因為發生左一D事.所以睇唔到.我地就走左!!~之後見到兩個迪士尼入面既人物!!~一個係美女與野獸既美女.一個我唔記得左叫咩名!!~~同左佢地影相.之後睇巡禮.全部D迪士尼人物都出哂黎.係唔同既車上面!!~真係好好睇.入到迪士尼一定要睇既野!!~之後再去番睇3D電影.今次睇到啦!!~之後去左玩咖啡杯.玩到暈!!~之後去左小小世界.坐著隻船睇野!!~好多野睇呀!!~之後去左搭火車.去左買野!!~買左隻野.係果到仲見到納豆唷!!~台灣明星唷!!~仲影左佢相!!~之後去睇煙花.大會比左果類似眼鏡既野你.攞著佢黎腸煙花.靚超多!!~之後去食野!!~去左酒店食自野餐!!~入面有超多野食唷!!~入面有迪士尼既人物係到同你影相唷!!~我地影左好多呀!!~~仲食得超飽!!~之後坐表哥架車出番黎.番到屋企.沖涼.溫書!!今日真係超開心既一日呀!!~感謝主祝福左今日唷!!!~>.<~~

可是這不是玩笑
是要逃避你離開我的理由
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|