今日係星期五.琴晚12點訓.今朝6點8起身.之後食野.換衫!!~`出門口啦!!~`今日去左睇聖經唷!!``之後先番學!!~`番到學校.捉棋!!~`之後上堂啦!!~`miss就同我地講番聖誕聯歡有咩食.問下我地仲有冇咩要食.之後就開始正式上堂啦!!~~`L.S.2堂.同我地對番上次做書既答案!!``教我地點答題!!~`英文堂.我果班全班落左去一個外籍英語室到上教.果個外籍MISS教我地唱一首聖誕歌!!~`果首歌好難唱呀!!~超快唷!!``中文都話姐!!~`數學堂.阿SIR一入到黎.佢叫左起立之後.佢地同我地講.你地調左位喎~~`我地比佢笑死.我地琴日都已經調左位啦!!~仲係調左位先上佢既堂!!~`哈哈!!~!`佢到依家先知我地調左位!!~`小息.係到捉棋.之後就PE堂.又要去跑圈!!~`15分鐘.我跑左15個圈!!~`之後番番學校打波!!~係到打3打3!!~`好好玩呀!!~仲好好笑呀!!``食飯.今日買$12飯盒食!!~`去左美術室到食.之後做埋幅畫!!~`中文堂.派番默書.真係97分唷!!!~`錯左一個字!!~`I.S堂.首先對番作業既答案.之後做實驗!!~`放左學.留左係學校.係禮堂到聽音樂比賽!!~`好好笑唷!!~都好好睇!!~5點1走.番到屋企5點5.之後沖涼.食野!!~`聽日唔洗番學啦!!~`可以放兩日假.真係開心唷!!~`感謝望祝福左今日唷!!~`>.<~~`

你終於說出口
其實你早就已經不愛我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|