〣 ◆+Ti amo●+°Te quiero*사랑한★+〤。﹏[▊↖
`!◆\'['/我心的縫隙◆*"→我想除了你↙*×±"任誰也無法填補這空虛 ╰■×`!◆\'['我要的◆*"→只是妳↙*×±"在我身邊 ╰■×
AChord
暱稱: ★,\`浜野翼★×*+〤。細孖﹏[▊×↖
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Doraemon 100~
暑假開始`
2012-07-09
錄影""激優一族 .....
考試第6天`
文章分類
全部 (1360)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 1360
留言總數: 25330
今日人氣: 77
累積人氣: 2333950
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


2008-12-01 分類: 未分類

今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點4先起身.之後食野.換衫.番學啦!!~`個頭好醜呀!!~``唉~都唔知點算好!!~`番到學校.個個都話我樣衰.我都覺呀!!~`哈哈!!~`點唔知幾時先長番!!``早會.學生會係早會做左個音樂會既開幕禮呀!!``哈哈!!~`今日有歌星黎我地學校唱歌呀!!~`但係只係得F.3-F.6先有得去睇!!``慘唷!!~`第一堂.兩堂中文唷!!~`做聆聽!!~`數學堂.出左黑板做數.之後係到做功課.做做下.阿哥攞我本書.之後我攞番既時候.本書裂為兩本!!``O左!!``L.S.2堂.講番香港經濟唷!!~`有D難唷!!~`I.S堂.轉左做倫宗堂唷!!~`下次倫宗就會變成I.S堂.今就就有兩堂倫宗堂呀!!~`第一堂.玩遊戲!!~拍賣遊戲!!~`好好玩唷!!~``食飯.去左食車仔麵!!~`食得好飽唷!!~`之後買左枝珍寶珠食.去左美術室.提棋唷!!~`一路食.一路捉!!~`好開心呀!!~`之後又倫宗堂.叫我地做工作紙.之後對答案!!~`英文堂!!~同我地溫書唷!!~`因為聽日就係UNIT TEST呀!!~``放左學.番補習.溫左英文先.之後就背I.S.6點2先走!!~`6點4先番到屋企.之後沖涼.食野!!~`今晚打邊爐唷!!~`好開心呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~``

沒有意外 又要重來
只好在圖書館找回一點浪漫

 ★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖