今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點4先起身.之後食野.換衫.番學啦!!~`個頭好醜呀!!~``唉~都唔知點算好!!~`番到學校.個個都話我樣衰.我都覺呀!!~`哈哈!!~`點唔知幾時先長番!!``早會.學生會係早會做左個音樂會既開幕禮呀!!``哈哈!!~`今日有歌星黎我地學校唱歌呀!!~`但係只係得F.3-F.6先有得去睇!!``慘唷!!~`第一堂.兩堂中文唷!!~`做聆聽!!~`數學堂.出左黑板做數.之後係到做功課.做做下.阿哥攞我本書.之後我攞番既時候.本書裂為兩本!!``O左!!``L.S.2堂.講番香港經濟唷!!~`有D難唷!!~`I.S堂.轉左做倫宗堂唷!!~`下次倫宗就會變成I.S堂.今就就有兩堂倫宗堂呀!!~`第一堂.玩遊戲!!~拍賣遊戲!!~`好好玩唷!!~``食飯.去左食車仔麵!!~`食得好飽唷!!~`之後買左枝珍寶珠食.去左美術室.提棋唷!!~`一路食.一路捉!!~`好開心呀!!~`之後又倫宗堂.叫我地做工作紙.之後對答案!!~`英文堂!!~同我地溫書唷!!~`因為聽日就係UNIT TEST呀!!~``放左學.番補習.溫左英文先.之後就背I.S.6點2先走!!~`6點4先番到屋企.之後沖涼.食野!!~`今晚打邊爐唷!!~`好開心呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~``

沒有意外 又要重來
只好在圖書館找回一點浪漫
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|