今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫番學啦!!``番到學校.係咁溫書!!~``因為今日英文unit test唷!!~~`第一堂.電腦堂.係到教程式!!~`有d唔明唷!!~`之後中文堂.派番份作文比我地!!``今次作得ok唷!!~`音樂堂.係到聽歌仔!!~`阿sir播左隻碟比我地聽唷!!~`小息.番左溫室溫書!!~`數學堂.同我地溫番畢氏定理!!``之後比功課我地做!!``有d難唷!!~`L.S.1堂.同我地溫書.講番中世紀!!!``食飯.去左買到12飯盒食.去左美術室到食.之後捉棋加溫書!!~`好開心唷!!~`之後死刑到啦!!~`英文堂唷!!~`MISS比全堂我地測!!~`今次好難唷!!~`溫左書都唔識呀!!~`I.S堂.做實驗.之後又係到教書!!~放左學.搭車番補習!!~係補習社做埋D功課.之後背左兩頁書.然後再對左份英卷!!~`我攞最高分唷!!~`好開心呀!!~`6點放!!~`6點2番到屋企.沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~~`

幽默的安慰著我然後笑著說
可能是
寂寞它考倒了我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|