今日係星期三.琴晚11點半訓唷!!``今朝6點5起身.食野.之後落樓下搭小巴到黃大仙地鐵站!!``同d fd一齊去灣仔!!~`一到搭地鐵.一路傾計!!``去到灣仔.7點10!!``之後就行去灣仔運動場啦!!~`去到.要比張票d學長.代表有去陸運會!!!~~`之後上左看台!!~`之後再落去換衫.揾到個櫃.冇人用唷.放左個袋係入面!!~`之後就走番上看台啦!!~`開幕禮.校長帶祈禱!!~`之後唱校歌!!~`之後由校長講彩虹村天主教英文中學第四十二屆陸運會正式開始!!!~`第一場比賽都係由校長帶領!!~`之後我就落去啦!!~`推鉛球唷!!~`今年有好多好勁既f.1唷!!~`有三次擲既機會.我擲左第二次.就去左跑100米!!``我係我個組攞第一.但係比我以前跑慢左唷!!~`但係都去到決賽.決賽聽日先跑唷!!~`之後再去番推鉛球唷!!``入左決賽.最後只攞第六名!!~`今日就再冇比賽啦!!~`之後落左去換番衫!!``之後等到去食飯.今日食KFC唷!!~`超耐都唔食一次!!~`買果陣等左好耐唷!!~`排左前面果個.一個人買六個人既野喎~~`搞到我等我先耐呀!!``超肚餓唷!!!``買番去運動場到食.之後下午既比賽開始啦!!~係到睇人地比賽唷!!~`睇乙組推鉛球!!~`有一個人超勁唷!!~第一擲就嬴哂所有人啦!!``哈哈!!`之後愈擲愈遠!!!``等到最後.有師生接力賽.有女教師組.同男教師組!!~`好好睇唷!!``3點9放.我地坐果個看台最快放先唷!!``之後就快快腳去搭地鐵.搭搭下.我地提議去打波!!~`我地打左幾個未.同D唔識既人打!!``打得好好唷!!~好開心唷!!~`6點番到屋企.沖涼.食野.依家已經好攰啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~``

誰了解我 救得了我
空氣裡有個聲音 偷偷說
你沒有用
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|