今日係星期五.琴晚11點半訓.今朝6點半起身.之後換衫.出門口.今日早上同兩個哥哥一齊親近主唷!!~`好開心呀!!~因為都係第一次有兩個哥哥一齊同我地親近主咋!!~`今日我喊左出黎.因為我好感受到主既愛呀!!~`番到學校.早會.第一堂.成長課.冇咩野講呀!!~因為唔夠時間呀!!~`L.S.1堂.教左少少野咋!!``實驗MISS差唔多要走啦!!~`ART堂.講番成長堂既野.之後都冇做ART!!``食飯.今日試新野.買飯盒食.$12!!`兩個餸!!~番到學校食!!``D飯好好食呀!!~但係D飯好少!!``都夠飽既!!``之後捉象棋!!~`數學堂.我就係到溫中文.因為中默唷.中文堂.默書.識唷!!``英文堂.睇番"五星級大廚"!~`好好睇唷!!`放左學.番補習.今日改左一份英文.背左中史兩頁.再做左一份英卷!!~`5點半放.番到屋企.放得書包!!`行啦!!``今晚家長晚會唷!!`派成績卷呀!!``我同阿哥.同阿媽一齊番學校!!~番到學校.有好多野食唷!!~`食左好多!!``之後就開始啦!!~`首先係禮堂聽D野先!!`8點就上班房.D家長係哂班房.我地就係ART ROOM到捉棋.8點半完!!`之後我地搭的士.今晚出街食唷.到左酒樓.等D屋企人黎.之後食野.食得好飽唷!!`10點半就走啦!!`番到屋企.沖涼.今日做左好多野唷!!~感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

是太想念您 超過了預期
張開手保護您 遊歷世界
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|