今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身.訓得好好唷!!~`之後換衫.今日著冬季校服啦!!~要打tie呀!!~`番到學校!!~`同d同學一齊對workbook.因為我地有邊個錯左.就要成班放學留係學校半個鐘.做功作紙!!``留到1月呀!!~`電腦堂.阿sir教新既程式!!~`程式都既好玩嫁!!``中文堂.做野!!~音樂堂.阿sir比段野我地睇.我地要一路睇.一路做工作紙!!``小息係到玩盲棋!!``好好玩唷!!`數學堂.派卷.阿sir話全班有1/4人唔合格.姐係話有10個人呀!!~佢又話今次測驗係測左咁多次最差!!~`我聽到之後先驚.佢一叫我個名.之後佢讀分.佢話"99分!!鼓掌!!~`"我都冇諗過唷!!``番左埋位之後.我講左句"感謝主!!~`"冇人100.計埋我有3個99分!!``L.S.1堂.教左少少新野啦!!``食飯.$17飯唷!!~都OK好食啦!!~`之後番左學校捉棋!!``嬴左一場.錯左一場!!``英文堂.教左D新野!!~`I.S堂.今日係班房上唷.阿SIR話教左書先上去做實驗!!~`之後整下整下.放左都未教完書!!`哈哈!!``放左學.番補習.今日係補習社做I.S作業.要做8頁呀!!~哈哈!!`做左好耐.之後背L.S.1之後又改左一份英文卷!!~`5點10走.番到屋企.沖涼.食野.睇電視!!~`感謝主祝福左我唷!!``>.<!!~~`

聚光燈照亮的瞬間 我彷彿流著 超人般熱血
寫下動人的那章節 為了你 我什麼都不怕
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|