今日係星期六.琴晚出街食飯.琴晚有15個人食呀!!~影左d相!!~`食得好飽唷!!``11點先番到屋企!!~`12點3訓!!~~今朝7點7起身.之後用左陣電腦!!~`之後換衫.去小學教波啦!!~`聽阿sir講.上個星期因為我同我阿哥冇番.有5個6年級既自己組隊.蝦d細既同學!!~`阿sir叫我地今日教訓佢地!!~`我地梗係應承啦!!~`首先教女仔先!!``今日阿sir叫我同佢地鬥快射key!!~`但6係我地射兩次.仲要射埋3 2 1!!~`但係我都嬴左佢地唷!!``哈哈!!~`今日都好準呀!!~`之後教d女仔傳波!!~`大果班女仔點教都點唔好.佢地係到玩!!~`真係比佢地玩死!!``之後教男仔.都係同佢地射key.又嬴左唷!!~`之後教傳波!!~`之後就到最好玩既鬥波啦!!`我.阿哥.阿sir三個.同佢地5個6年級既打.我地打5局.一局11分.打大分!!~`打完5局之後.我地既比數係55:6!!~`大比數嬴左!!~`哈哈!!~`11點10就番屋企啦!!~`沖涼.之後出去同一個弟兄食飯.之後搭小巴到黃大仙地鐵站!!~`等埋d弟兄姊妹.一齊去美孚.去到美孚.再等其他弟兄姊妹.之後我地搭港鐵到元朗.之後行去聚會地方!!~`2點8去到.已經冇位啦!!~~我地要去第二間房聽信息!!~`果到超大呀!!~`但係都full左!!~`講信息既係一個由溫哥華番黎既弟兄!!``佢講既野都唔係好深.我明白佢講既野呀!!~`知左好多既真理!!~`好感受到主既同在呀!!~`之後唱詩歌!!~`聚會成6點3先完!!~`之後我地就搭番地鐵番屋企!!~`番到屋企.食野!!~`一陣要溫書唷.做埋d功課!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~~`

不斷追著我 一整個學期
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|