今日係星期二.琴晚11點3訓.訓得都既好!!~`今朝7點3起身.之後換衫.番學啦!!``今日番學.都ok涼啦!!``番到學校.冇咩野做.之後早會.第一堂中文堂.測驗唷!!``今次既測驗唔係太難!!~`溫d書都冇係測驗卷出過!!~`溫左都冇用!!``之後數學堂.教新野唷!!``今日開新書.有超多同學冇帶新書呀!!``新書係教平面既幾何!!~`都唔係太難姐!!``小息之後L.S.2又係講香港經濟.有D唔明唷!!``之後I.S堂!!``又係教電.今日講電阻!!`之後食飯.今日食沙薑雞脾飯!!~`好好食唷!!``之後去左美術室捉棋!!``之後本身係倫宗堂.但係轉左做數學堂!!~``阿SIR都冇咩教!!`之後兩堂英文.今日英文默書唷!!~`我全部都識!!`但係唔知我攞唔攞到100分呢?之後教我地點答題!!`教我地點樣先答題答得快!!``放左學.我參加左一個活動.去科學館參觀飛航呀!!!~`係果度睇1個鐘.之後又可以同一個幫3位太空人入火箭既一位先生傾計.佢講解D野比我地聽!!~`知左好多野唷!!`之後自己搭番5號巴士番屋企!!~~`番到屋企.沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

我一直都愛著你 難道這還不夠
我還要做甚麼
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|