今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.番學啦!~``番到學校.記到d同學溫書.先記得今日要測L.S.1!!~`今日都要交L.S.1作業.但係我唔記得帶呀!!~``所以要欠交.仲要留堂呀!!~`有D唔開心唷!!``今日我終於攞番個金牌啦!!~好開心呀!!~`電腦堂.今日要做功課呀!!~`要係兩堂之內做完!!~`有D難做唷!!~`之後中文堂.冇咩野講.音樂堂.係到聽歌.今日冇唱過歌唷!!~`小息係到溫書.數學堂.阿SIR同我地對番D功課!!`之後就L.S.1堂啦!!~測驗啦!!~`好彩我全部都識!!``感謝主唷!!``食飯.今日食雞排火腿飯!!~既好食呀!!``之後去左美術室玩!!``之後去左圖書館借書!!~之後英文堂.今日係ERS堂.睇書!!``I.S雀.同我地做實驗.之後教書!!``放左學之後留堂呀!!``係果到做I.S作業.阿SIR比左8頁我地做呀!!~4點8就走啦!!``之後番教會.6點2先走.番到屋企.沖涼.食野!!``感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~``

你才不離開我
我知道你已無心再繼續看著我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|