今日係星期一.琴晚11點2去到機場接我表弟一家三口黎唷!!~去機場既時候.超塞車唷!!~``搭左好耐車先到機場!!~去到機場又見到徐子珊同錢家樂!!~`我地睇到佢地班機係11點5先降落!!~之後我地等到11點9.佢地出黎啦!!`我表分冇咩變到.只係高左D姐!!~之後我地去左沙田食野!!`去左一間鋪.果到賣茶樓野食既!!`食左都好多野!!~之後我地搭的士番屋企!!~番到屋企都2點啦!!~`之後整好哂野.就訓啦!!~但係又訓唔著喎~~`7點5起身!!~今日便服日呀!!~超開心唷!!~又係聖誕聯歡喎~~`番到學校.首先係操場早會先!!~之後就上班房聯歡啦!!~`首先玩遊戲先!!~之後就食野啦!!~又超多野食喎~~`仲好好食唷!!~`又有雜果賓冶飲!!~`MISS整嫁!!~`上年都有得飲唷!!~`10點半就落禮堂.祈禱聚會.之後有學生會既活動!!~`有勁人唱歌.之後又睇人玩花式搖搖呀!!~果個人超勁呀!!~`12點3放學.之後去左飲茶.1點8落到去補習.今日背左一頁L.S.2.做左一份中文.一份英文.4點就走啦!!~``番到屋企休息一下!!~`一陣去睇醫生唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!```>.<~~`

多希望再給我機會
顫抖著我的手 握住的只是風
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|