今日係星期三.琴晚12點訓.今朝9點1就起左身.之後用左陣電腦.就換衫.出門口啦!!~`去左同一個弟兄一齊食飯.之後陪佢去買波鞋!!~`首先我地去旺角睇!!~`我地搭地鐵去!!~`去到揾哂所有鋪.都冇果對鞋唷!!``之後佢話上次係元朗見到.我地就搭地鐵去元朗啦!!``冇咩時間唷!!~`去到就見到果對啦!!!~``之後佢試下.買左.就走啦!!``佢一買就著啦!!~`之反4我地番新蒲崗小組!!!~我地3點半小組!!~`我地3點2番到新蒲崗!!~之後等齊人.就開始聚會啦!!~`5點完!!``之後打波!!~`今日仲未好番.D鼻水仲係咁流呀!!~`搞到我今日打得唔係太好.但係都OK唷!!~`打到7點3就番屋企啦!!~`番到屋企.沖涼!!~`一陣出去食飯唷!!~``食完飯先番黎回CM!!~``感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

我一直都愛著你 難道這還不夠
我還要做甚麼
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|