今日係星期四.琴晚12點1訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.番學啦!!~番到學校.係到勁溫書.今日英文DICT EXAM唷!!~第一堂.電腦.做聖誕功課唷!!~`唔識做呀!!`中文堂.單元測驗呀!!~冇溫書呀!!~`但係都OK識做唷!!``之後音樂堂.琴日本身話轉數學堂.數學阿SIR黎左.講左少少野.音樂阿SIR就黎埋.之後佢地傾左一陣.都係變番音樂堂.因為音樂堂要考唱歌唷!!`阿SIR比我地帶書上去溫唷!!``我到一到溫英文.一到聽人地唱歌.有一個同學唱到超好笑呀!!`笑到我地停唔到!!`小息冇野做.之後兩堂.落左禮堂聽分享會.岩岩個暑假有同學去左農村生活體驗團!!~`之後講番佢地係果到D野比我地聽.食飯.去左買$12飯盒食.去左美術室到食.之後係果到溫書.之後英文堂.MISS同我地溫默書.之後兩堂I.S!!`今日係班房上唷!!`我地玩番以前既遊戲.我地8行.分4組比賽!!~出去黑板答問題!!`好好玩唷!!`放左學.DICT EXAM呀!!~`好緊張呀!!~`有好多未都冇得溫既!!~起碼有5個未書揾唔到.有5-6個唔識呀!!``之後去補習.今日背L.S.14頁.6點就番左屋企.之後沖涼.食野.一陣就要作文呀!!~要作一個有自信既人!!~`英文作文唷!!``感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

我一直都愛著你難道這還不夠
我還要做甚麼
|