今日係星期六.琴晚11點半訓.今朝6點7醒左!!~之後再訓過.發左個好奇怪既夢唷!!`8點1起身.之後換衫.食野!!`去小學教波啦!!~~`今日唔凍唷!!~`超攰呀!!~`冇咩點訓呀!!`射波射到好差!!~教女仔.冇咩新野教.教番佢地拍波.運球上籃.傳波!!`男仔就差唔多.但係同佢地比賽!!~`佢地輸哂唷!!`12點7先番屋企.沖涼.之後出去.同弟兄姊妹一齊食野唷!!`之後番教會玩!!`之後開始Chirstmas party啦!!`我地分姐玩遊戲唷!!`我果組由頭帶到尾!!`嬴其他組好多分唷!!~`之後生日會.好多野食唷!!`之後去左打波!!`今日打3打3.打左好多場.打到得都ok呀!!~`7點9先番屋企.8點番到!!`沖涼!!`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~`
沒什麼需要被原諒
我笑的有些牽強
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|