今日係星期一.琴晚12點半先訓.今朝7點3起身.仲係好攰唷!!``之後食野.換衫.番學啦!!~番到學校.做番美術果份野!!~`之後早會!!`之後上番課室.收工課.收得超慢呀!!~~`又嘈喎~``所以比MISS罵!!``第一堂.音樂堂.教我地唱聖誕歌.之後又同我地唱考試既歌.阿SIR話下一兩堂就考試喎~`咁快既!!~`普通話堂.突擊測驗!!~`我攞26/28!!~`算OK啦!!~`中文堂,同我地講番聽日單元測驗既野!!``小息.係到溫書!!``溫英默唷!!~`英文堂.教書先!!~`教左一堂半!!`之後仲有十分鐘就落堂.MISS先話默書!!~之後我地講唔好默.之後MISS話係黑板默.佢叫10個出黎默.錯左一個都要即時默.佢叫左D平時冇咩溫書既出去.好彩都識!!~`冇人錯唷!!`之後食飯.去左食車仔麵!!~`果到D人話聽日起唔開.要等到下星期一先有得去食!!~`真係慘唷!!~`之後去左美術室捉棋!!~`之後數學堂.阿SIR比左D堂課我地做.做到我地死死下!!~`超難做唷!!~`之後電腦堂.又教EXCEL!!~`放左學.原來有時事題測.我溫都冇溫過啦!!~`死啦!!~我都唔睇新聞既!!``一測.真係好難.得小小識咋!!~`一定failed!!~`之後去左補習.係補習社做埋d功課.之後miss比左份英文卷我地做.超難做唷!!~有字典都唔識做唷!!~`6點3先走.番到屋企.沖涼.食野!!``依家好攰唷!!~`好想訓覺呀!!~`感謝望祝福左今日唷!!!~``>.<~~`

我還能做甚麼
你已經不愛我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|