今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身!!``之後食野.換衫.番學啦!!~`個頭髮仲未長番唷!!~`幾時先長呀??唉~~`番到學校.捉棋唷!!~`依家成日都捉棋呀!!~`哈哈!!``因為真係好好玩唷!!~``第一堂係L.S.2堂!!~`講番香港既經濟!!~`唔背真係唔識唷!!~`下次攞番補習社背先!!~`之後上上下堂.無啦啦響鐘喎~~`火警演習唷!!~`哈哈!!~`唔洗上堂唷!!``數學堂!!``係對番D答案!!~`今日冇得出黑板到做呀!!~`慘唷!!~`小息既時候.今日係英文日.要向三位老師用英文對話!!~`係小息只係揾左兩個咋!!~`英文堂.連堂唷!!``係到教我地新野!!~`食飯.今日去左食腸仔豬排飯呀!!~`食得超飽唷!!~`之後番左學校揾阿SIR.之後I.S堂!!``同我地對作業呀!!~`之後兩堂中文!!~`今日做說話!!~`4個人一組!!~講番自己係香港最深刻邊個地方!!~之後揾一個人出去同全班講!!~`我個組講尖沙咀!!~`之後聽其他組講.佢地講得超好笑呀!!``笑到我地完班肚痛呀!!~`放左學.打左陣波!!~`場場嬴唷!!~`之後番左教會!!~`5點開始小組!!~`6點2先完!!~`番屋企.沖涼.感謝主祝福左今日唷!!~`聽日要默書呀!!~`加油!!!~``>.<~~``

這是意外 我好想重來
只好在圖書館找回一點浪漫
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|