今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食飯.換衫.番學啦!!!~今日14度呀!!`要著校褸呀!!~超大件呀!!~`今日有學校便服日呀!!~真係開心呀!!~我地下個星期一先便服日呀!!`番到學校.落左去早會.平時我地果班兩個班主任都會落黎既!!~但係今日一個都冇黎.音樂阿SIR睇我地!!~`兩個MISS都請左假呀!!~真係好開心呀!!~因為頭兩堂就係我班主任上嫁!!~唔洗上.真係超開心呀!!~`數學堂.變左做倫宗堂!!~`小息.冇咩野做.之後PE堂.今日教踢波唷!!~講到踢波.我超耐冇踢啦!!~`之後比賽呀!!~超好笑呀!!~係咁射!!`食飯.今日食車仔麵唷!!~`之後去左打左一場波!!`之後中文堂.作文!!~之後I.S堂.做實驗呀!!~`放左學.番左補習.今日背I.S同溫英文考試默書!!~`6點5先放.番到屋企.食飯.之後訓左陣.沖涼.食飯!!~`依家仲超攰呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~``

或許是我的錯
多在乎你卻只放在心中
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|