今日係星期五.琴晚12點2訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.番學啦!!`今日都OK涼啦!!``有學校陸運唷!!~番到學校.冇咩野做.之後落左去早會.之後上番課室.第一堂係班主任堂.講番聖誕聯歡有冇咩野食!!``之後兩堂L.S.1.教新野唷!!`講中國既發明!!`之後就派番上次測驗卷.係兩個唔合格唷!!~`我攞滿分唷!!~`好開心呀!!~`食飯.今日去第二到食.都係食車仔麵唷!!~`之後去左打波!!`好耐冇打啦!!`之後本身係數學.轉左做音樂堂唷!!~今日開始考唱歌啦!!`今日只係考到我阿哥.下堂第一個就係我考!!~`中文堂.派卷.我攞56/60呀!!``都OK啦!!`英文堂.同我地對番琴日比我地份功課!!`放左學.去左補習.今日背I.S!!~`6點2先走.番到屋企.沖涼.食野!!~聽日唔洗番學啦!!~好開心呀!!`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~``

我終於也說出口
其實很愛你 但從沒認真說過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|