今日係星期二.琴晚12點4訓.今朝7點4起身.之後換衫.番學啦!!~今日15度.又要著校褸啦!!~~`番到學校.冇咩野做.之後早會.第一堂.音樂堂.首先唱左幾次先.之後就考試啦!!~第一個係我考呀!!~`唔係太緊張!!~我唱到第三段呀!!~有80分以上唷!!~`感謝主呀!!`之後普通話堂.冇咩野做.中文.本身係測驗.之後冇測.好似話後日先測!!~`兩堂英文呀.D時間好難過!!~食飯.今日食雞排火腿飯呀!!~既好食!!`之後番左學校捉棋!!`數學堂.測驗!!~冇溫到呀!!~有一題超難.冇人識呀!!~`好彩唔計考試分!!~電腦堂.又教excel!!~放左學.留係學校做功課.4點2就去練波啦!!~超耐冇踢波呀!!~依家好似唔識踢咁!!~`6點2完.搭小巴番屋企.食野.沖涼!!~今日都好攰呀!!`唔夠訓呀!!~感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

不要問我 為甚麼
因為愛你 這就是我的理由
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|