今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.番學啦!!~今日15度.又要著學褸呀!!~番到學校.先記得有功課冇帶呀!!~今日又要留堂啦!!~`好後悔呀!!~`第一堂中文堂.連堂呀!!~作文.題目係我最欣賞的一位XX!~~半開放題目!!~~要作450字.兩堂已經作哂啦!!`1後數學堂.同我地對番功課.之後比功課我地做!!`之後L.S.2堂.今日冇教新野!!~同我地對番作業.同我地溫書!!~I.S.教埋少少野!!`食飯.今日食車仔麵.我叫左加底.姐係加多個麵!!~`食到我死死下.飽到食唔落!!~剩番少少麵係到.之後去左打波!!`打左兩三場!!~倫宗堂.測驗唷!!~但係我冇溫書呀!!`但係我都識呀!!``哈哈!!~`感謝主呀!!`之後兩堂英文堂.同我地對番作業.之後同我地講作文既野.果篇文超難作呀!!~`本身MISS仲話要聽日交.但係聽日又有DICT EXAM!!~`超多野溫!!`MISS話後日交.但係全班要有70以上!!~`都唔知D人會唔會溫書呀!!~`放左學.留堂.係果到做埋D功課.之後係到溫DICT EXAM!!~溫左好多唷!!~`5點1先番到補習社.背左L.S.2同做左入數卷!!`6點6先番到屋企.食野.沖涼.一又陣仲有好多野做呀!!~溫DICT EXAM!!~都唔知要溫幾耐唷!!``感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~~`

我還能做甚麼
你已經不愛我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|