今日係星期五.琴晚12點訓.今朝6點10起身唷!!`之後食野.換衫.番學啦!!~`要著體育服呀!!``因為今日F.2去一個叫共創成長路既活動!!~`去灣仔唷!!``之後去左同一個哥哥親近主!!~感受到主既同在好大呀!!`7點11番到學校!!`之後等左一陣.去左禮堂同集隊!!`佢地同我地講左D野先!!~之後收功課.之後又出發啦!!~我地2A分車坐!!`我就坐2B車!!~`坐左9個字左右.就到啦!!`去到果到.係一間好舊既地方!!`我地首先玩歷奇活動先!!~下午先上堂!!`我地係早上玩左兩個活動!!~全部到要講求合作性!!~``第一個要我地過河!!``係果籃球場到玩!!~`比左5個圓筒.一條大木.每人一枝棒!!~唔可以落地!!``我地又唔可以摸到D圓筒!!~`好難玩!!`但係超好玩唷!!~`之後上左一個室玩多一個遊戲!!~`之後就影一張大合照!!``仲有好多野未講!!~`食飯.食燒雞脾飯!!~`之後睇人地打波!!``之後下午既活動開始啦!!`去一個室上成長課!!``同班主任一齊上!!``5點3先走得!!`之後搭番旅遊巴番學校!!`6點5先番到屋企.沖涼.食野!!`一陣出街食飯唷!!`今日玩得好開心呀!!~好多得著!!`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

你才不離開我
我知道你已無心再繼續看著我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|