今日係星期二.琴晚12點訓.今朝9點3起身.之後換衫番補習社唷!!~``10點1番到.今日溫中史!!~``溫左好耐呀!!~超多野溫呀!!``點溫都仲未溫完呀!!~``溫到12點4就走啦!!!``之後就上去飲茶!!~`同表弟一家佢地飲呀!!```之後番左屋企.番屋企果陣落雨呀!!~`本身我地諗住打波!!~`但係最後都冇打!!~``我地就係屋企打機.打WII.PSP!!~`之後做功課!!```沖涼.食野!!~`之後繼續打機!!~`D功課仲有少少未做完咋!!~`英文超多唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!~``>.<!~``

也可說成我是錯的
愛未曾變成真的
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|