今日係星期四.琴晚12點9訓.今朝6點4起身.之後好快咁換衫.整好D野.就落去樓下啦!!~`姨丈架車已經係樓下啦!!~`我地就搭佢架車.我表弟佢地一家都係架車入面呀!!~`今日我表弟一家番去美國啦!!~``我地就去送機!!``我地車到都好攰.都冇咩點傾計!!~`過青馬大橋入好多!!``有一架警車經過我地喎~~`佢地見我地架車咁多人.就叫我地地停係到!!~`我地搭緊果架係8人車.我地有9個人.多左一個.超蛓唷!!~之後佢抄左車牌又罰$450!!~`之後我地繼續去機場!!~`去到之後.去左放得D行李先!~``整左好耐呀!!~`D行李有D超重.又要買個新袋黎擺野!!~`整好哂野我地就影下相.之後去左大快活到食野!!~`大快活D野食都OK!!~``冇大家樂咁好!!~`我地一路食一路傾計.真係好開心呀!!~`之後我地又影左D相!!~`食完就佢地走啦!!~`我地係佢地走之前就影左好多相.仲同佢地擁抱!!~`佢地走左之後.我地搭番巴士番屋企!!~番到屋企.親近主先!!~`之後休息左一陣.去飲茶啦!!~`又係食果到野!!~`飲完番左屋企玩左一陣.3點3就出去打波啦!!~``同教會D哥哥弟弟一齊打!!~`今日射波都好準呀!!~`係咁入!!~``打得好開心呀!!~`6點鐘打完就番屋企啦!!~番到屋企沖涼.食野.之後訓左一陣.訓到8點2就起身.8點半食飯.一陣做功課唷!!~感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

我不再 去執著我是誰
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|