今日係星期日.琴晚12點7就訓啦.但係洞訓都訓唔到呀!!``成1點半先訓得到呀!~`今朝9點11起身.之後換衫.食野.出門口啦!!``番教會擘餅聚會.我今次試下全場企就起.果然享受主會好好多.我都差D感動到喊唷!!```擘餅之後.今日我地家族自己有聚會呀!!``好耐都冇好似今日係咁星期日自己家族既聚會啦!!~`首先玩下遊戲先.之後祈禱.就開始啦!!``今次家族聚會主要講使徒行傳.之後果D都係!!~`今日只係講左少少姐!!~`之後就食飯啦!!`我地叫外賣番黎一齊食唷!!~`3點我地就走啦.番到屋企.睇番琴日未睇完既NBA!!~`之後溫書啦!!~`溫電腦同倫宗唷!!~``溫到5點幾食野.之後沖涼.再溫!!~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~``

曾看著同星空 閒聊吹風
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|