今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.番學啦!!~`今日遲左5分鐘出門口呀!!``番到學校溫書既時間少左唷!!``今日考電腦同倫宗.第一科係考電腦!!``溫左5分鐘到就考試啦!!``我一睇到份電腦卷.原來要考英文生字.我溫都冇溫過!!``阿SIR都冇講過話要溫.所以我將我知既寫哂.再估!!``今次電腦卷難左唷!!``電腦有兩份卷要考!!``比9個字我地做!!``梗係做得哂啦!!``之4冇小息.即刻考倫宗!!~``今次都易唷!!~``只係唔識一條.雖然我係基督徒.我信基督教.應該識既!!``但係天主教D野好唔同!!``D名完全唔同既!!~``我地9點半考完.但係要留係學校到.因為我地要考英文口試唷!!``我最差既考試唷.中文就話勁姐.英文就......!!~`等到10點半先考第一輪.我係第二輪.10點10考!!~`今次個題目係手提電話.應該全部既題目都一樣!!~`考得都OK啦!```之後搭地鐵番屋企.番到屋企.休息左一陣.1點8就去飲茶啦!!``我地又係同舅父3個去飲.我地今日飲下午茶呀!!``因為平好多唷!!``之後我地番屋企啦!!~`我就係屋企睇下電視.睇聖經!!~`之後沖涼!!``今日唔洗溫書唷!!``聽日最後一日.考中.英.普通話聆聽唷!!``感謝主祝福左今日唷!!``>.<~``

看日出多心動
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|