〣 ◆+Ti amo●+°Te quiero*사랑한★+〤。﹏[▊↖
`!◆\'['/我心的縫隙◆*"→我想除了你↙*×±"任誰也無法填補這空虛 ╰■×`!◆\'['我要的◆*"→只是妳↙*×±"在我身邊 ╰■×
AChord
暱稱: ★,\`浜野翼★×*+〤。細孖﹏[▊×↖
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Doraemon 100~
暑假開始`
2012-07-09
錄影""激優一族 .....
考試第6天`
文章分類
全部 (1360)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 1360
留言總數: 25330
今日人氣: 225
累積人氣: 2333868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


2009-01-12 分類: 未分類

今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.番學啦!!~`今日遲左5分鐘出門口呀!!``番到學校溫書既時間少左唷!!``今日考電腦同倫宗.第一科係考電腦!!``溫左5分鐘到就考試啦!!``我一睇到份電腦卷.原來要考英文生字.我溫都冇溫過!!``阿SIR都冇講過話要溫.所以我將我知既寫哂.再估!!``今次電腦卷難左唷!!``電腦有兩份卷要考!!``比9個字我地做!!``梗係做得哂啦!!``之4冇小息.即刻考倫宗!!~``今次都易唷!!~``只係唔識一條.雖然我係基督徒.我信基督教.應該識既!!``但係天主教D野好唔同!!``D名完全唔同既!!~``我地9點半考完.但係要留係學校到.因為我地要考英文口試唷!!``我最差既考試唷.中文就話勁姐.英文就......!!~`等到10點半先考第一輪.我係第二輪.10點10考!!~`今次個題目係手提電話.應該全部既題目都一樣!!~`考得都OK啦!```之後搭地鐵番屋企.番到屋企.休息左一陣.1點8就去飲茶啦!!``我地又係同舅父3個去飲.我地今日飲下午茶呀!!``因為平好多唷!!``之後我地番屋企啦!!~`我就係屋企睇下電視.睇聖經!!~`之後沖涼!!``今日唔洗溫書唷!!``聽日最後一日.考中.英.普通話聆聽唷!!``感謝主祝福左今日唷!!``>.<~``

看日出多心動

★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖