今日係星期六.琴晚1點半先訓.今朝12點3起身.都仲係好攰呀!!~`之後換衫.就出去啦!!~`去同屋企飲茶唷!!~`今日阿媽放假.唔洗番工.黎同我地飲茶唷!!``老豆都有黎唷!!``我地飲到1點半.我地就落左去教會啦!!`有1個禮拜冇番啦!!``但係感覺好似有成3個月冇番咁!!``番到去.我攞一個姊妹一本小說睇.果本超好睇唷!!`下次叫佢借我睇先!!``之後我地一齊親近主啦!!```唱左兩首齡歌.之後祈禱.再睇左一篇詩篇!!``今日冇聚會呀!!``我地帶左書番去溫習.我地溫到4點.一個哥哥去左蛋撻比我地食唷.好多謝佢唷!!~`之後我地去左何小.首先玩遊戲.之後再打波!!``我地冇帶衫唷!!~`就咁打!!```今日打得都既好唷!!``對著一個超勁既哥哥都走到籃唷!!``果個哥哥都話我有進步!!~``我地5點3就走啦!!~`之後番左屋企.食野.沖涼!!~`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

竟還沒讓你相信是愛情
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|