今日係星期六.琴晚12點半訓.係張床到訓唔著!!~`又去左兩次廁所.成2點幾先訓得到呀!!```今朝10點半起身.之後聽歌.用左陣電腦.就出去飲茶啦!!~`今日得4個人飲!!~`食左5個點心.叫左一個炒野食!!~`食到1點幾2點.就走啦!!~之後就幫舅父買咖啡同包食!!~`就番左屋企啦!!~`首先就親近主先.然後就開始溫書啦!!~``今日溫L.S.1唷!!```好多野要溫呀!!~今日只係溫左隋.唐.宋.元!!~`雖然只係溫4個朝代.但係就都溫左3個鐘唷!!``5點就溫完.之後玩左陣PSP.一陣出街食飯唷!!~``食完飯就去睇神探伽利略電影唷!!~`好期待呀!!~```感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~``
也可說我看不開的
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|