今日係星期二.琴晚食左d藥.超眼訓唷!!~訓左一陣先食飯.之後再訓過!!~訓到11點起身食藥.之後再訓!!~`今日8點1起左身.訓唔到.之後再訓訓下.訓到10點1先起身!!`之後用左陣電腦!!~之後食野.換衫.出街啦!!~我地搭地鐵去彩虹卜場!!~`係黃大仙地鐵站.見到一個平時同我地一齊睇聖經既哥哥.之後同佢一齊傾計.佢同d同時一齊.翜地又去彩虹唷!!~`之後卜場.卜左好耐唷!!~之後番左新蒲崗同美國表弟一家飲茶.之後番左屋企.同表弟玩!!``玩玩下又做功課.d時間過得好慢唷!!``之後沖涼.食野.依家好攰唷!!~`因為食左d藥唷!!~`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

我還能做甚麼
你已經不愛我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|