今日係星期日.講番琴晚.琴晦睇完伽利略.搭巴士番屋企.之後沖涼.然後先訓.成1點半先訓!!~`伽制略都既好睇呀!!~``今朝10點半起身.之後用左一陣電腦!!~`然後睇番琴日既勁歌金曲!!~`睇左少少就出去飲茶!!~`今日有6個人飲茶唷!!~``食左好多野.但係都唔飽呀!!~`都唔知點解.今日好攰唷!!~`琴晚訓得都唔係既好!!~``之後去左百佳買野.之後先番屋企!!~`番到屋企親迎主先.之後就開始溫書啦!!!`聽日考L.S.1.琴晚已經溫左D啦!!``今日溫埋未溫果D!!~`溫到5點到.溫左2個鐘到.之後食野.睇左陣波!!~`之後沖涼!!~`一陣食完飯再溫過唷!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`希望主會祝福我既考試吧!!~`大家一齊加油溫書!!~``>.<~~`

為你我能做的
竟還沒讓你相信是愛情
左右你我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|