今日係星期三.琴晚12點7先訓.今日唔洗番學唷!!``因為其他級仲要考試.但係我地唔洗唷!!~``今朝10點7起身.之後仲係張床.唔想咁早起身!!~``11點2就起身啦!!```走左去同老豆傾左陣.之後開電腦!!``用左一陣.之後就去飲茶.今日同琴日一樣.有4個人飲!!~`飲到2點半就番屋企啦!!~`番到屋企休息左一陣.3點就去門口啦!!``番教會小組唷!!``今日一個哥哥黎同我地小組.我地番到去.見未人齊.就攞康樂棋出黎玩.我阿哥話佢自己超勁.所以我向佢挑戰佢!!`最終我嬴左佢!!``之後就同果哥哥傾計!!``之後就開始小組!!``今日我帶詩歌!!``之後祈禱.就開始睇聖經啦!!``今日睇詩篇!!``知道我好多野唷!!``今日得著超多唷!!``之後係教會玩多陣先走.番到屋企6點.食野.沖涼!!~`之後睇NBA精華.唔知點解會係尼段時間做!!``感謝主祝福左今日唷!!``聽日開始番學啦!!~`放3點半唷!!``>.<~~`

能愛到下世紀
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|