今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點5起身.之後佞野.換衫.出門口啦!!~`今日都OK凍啦!!``番到學校要落去操場到早會唷!!``都冇咩野講呀!!``之後番番上課室.通識二堂!!~`今日對徆考試卷既答案!!~`但係只係派左問題卷.又唔派答題卷喎~``但係今次全班D成績都唔係既好!!``因為D資料題超難!!``係果part冇左好多分唷`之後英文oral堂~~`有一個新黎既外籍阿sir`講左好多未比我地識.同教我地讀!!`之後數學堂.阿sir教新野唷!!``小息.之後pe堂.阿sir去左帶f.1去共創成長路日營`搞到我地冇左兩堂pe呀!!``好唔開心唷!!``第一堂係f.1教我地l.s.1既miss!!``pe阿sir比左d功課我地做`比我地抄英文詞彙.有100個.每個抄5次!!~`真係多得阿sir唔少呀!!```已經冇左兩堂pe嫁啦!!`仲有d咁既功課!!``我就係咁抄.係咁抄!!``有d字超長.十幾個英文字串成!!``真係o哂嘴!!``係第一堂就抄完啦!!``隻手麻痺左!!~`第二堂係音樂阿sir代堂唷!!``我地好開心.佢地帶我地上音樂室聽歌.佢就帶左啦!!``比我地聽英文歌.最後當然唔少得我地考試既歌啦!!``次次都係最後先聽!!`哈哈`食飯.今日食吉列豬排蛋烏冬!!``$18!~~好好食唷!!``之後番左art room到捉棋!!``之後中文堂.繼續考說話!!``今次抽到我出去考唷!!~`我一D都唔緊張.因為我最勁係中文說話!!``同學同我講.我依家係第二高!!``哈哈`之後兩堂I.S!!`我地有講庭.唔洗上唷!!``講座係講"冇煙新世代"同我地介紹番咩係煙草呀.二手煙.吸煙有咩害處.仲比左D相我地睇!!``3點半放學.之後搭巴士番屋企.今日又唔洗補習啦!!``星期一先正式番!!``番到屋企梗係休息下啦!~~`係到睇電視.用電腦!!``沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`聽日要剪頭髮呀!!``好唔開心唷!!`>.<~~`

卻抽身退隱
不再親近
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|