今日係星期六.琴晚12點半先訓.今朝7點10起身!!``有D攰啦!!~`之後食野.換衫.番小學教波啦!!`我地著住條短褲出街.一出街.超凍呀!!~`但係我地扮冇野!!~`番到小學!!~`首先我地教女仔!!``今日D女仔OK呀!!!``都既聽話.打得都既好呀!!~`好過平時好多!!`我地今教緊女仔既時候.有D男仔走左入黎搞事件!~`阿SIR就罵佢地啦!!~`之後教男仔!!``今日都OK啦!!``12點2走!!`之後番屋企沖涼!!`1點3就出門口.番教會啦!!~`番到去.等左一陣.就同D弟兄姊妹去食飯啦!!~`我地一路食.一路傾!!`2點半先番番教會!!``之後我同容鉅同一個姐姐傾下計.相交下睇聖經既得著!!~`我聽個姐姐講果陣.真係得著左好多唷!!~`之後聚會.首先玩遊戲先.之後唱詩.祈禱就開始聚會啦!!~`今日講新年期間有咩要注意!!~`之後生日會.玩左個遊戲先!!``今個月係我生日呀!!~``我地首先講左生日願望先!!``之後我帶祈禱就開始生日會啦!!``生日會之後去左打波`今日都打得好好呀!!~`7點半先打完.之後番屋企.沖涼.食野.做功課.做哂功課啦!!~`我姨媽幫我買左我金色鯊魚包包啦!!~`真係超靚呀!!~``感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~`

而你缺點 就是極可惜跟我在拍拖
淪落地折翼跌落世間不能像最初
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|