今日係星期日.琴晚12點半.今朝9點11先起身.之後換衫食野.出門口啦!!`番教會擘餅唷!!~`今日全程都冇坐到.今日唔知點解知攰呀!!~`超想訓覺.琴晚已經早訓嫁啦`但係都咁攰既?之後落左去買野食.之後家族聚會啦!!~`我地今日講司提反.佢係係教會第一個為主而死既人!!~`佢死之前對主好有信心.佢係比人用石頭打死!!`佢死之前仲向主祈禱.求主赦免用石頭打死佢果D人既罪!!```佢真係一個好利害既人!!~`我真係要多D學習佢啦!!``之後我地用左少少時間為新年祈禱!!~我地就去食飯啦!!~`今日我地叫外賣一齊食.超多野食呀!!~`之後係教會同一個姐姐傾左一陣計.3點就去左打波啦!!~`哥哥姐姐要相聚.所以我同阿哥帶d小朋友去打波!!~`打左一陣.d哥哥就黎啦!!~我地打3打3.我同阿哥同一個小朋友一組!!~`輸左一場.之後對著兩個哥哥加一個小朋友.諗住輸梗.但係唔知點解我入左好多球.最後由阿哥射入最後一球.我地嬴左啦!!~``之後打全場`打得好開心呀!!~`6點3打完`之後番左教會放得d波.之後番屋企.沖涼`依家好肚餓呀!!~`聽日入元朗唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~``

Tell me where did u go
心聲都不可細訴
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|