今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.番學啦!!``今日都OK涼啦!!``番到學校.要落操場早會!!``今日第一堂係電腦.教新野!!``教我地做動畫!!``中文堂同我地對番作業.音樂堂教新歌.教打拍子!!`教我地唱"浪子心聲"唷!!``小息冇野做!!~數學堂.終於派卷啦!!``今日只係派MC卷咋!!~`我攞90分.但係佢計錯左我一條.我應該攞93分!!`今次MC卷.我果班好多同學都攞好得分呀!!``可能難左啦!!``L.S.1.教新野.教伊斯蘭教!!``都唔係太難姐!!``食飯.今日買飯盒番美術室食唷!!`食完我同D學玩波子棋.本秒個人玩.之後6個人玩.我好耐都未試過6個人玩啦!!``之後番左班房!!`英文堂.派口試分數比我地.我攞70/80!!``都算OK啦!!``I.S堂.睇阿SIR做左兩個實驗!!~``放左學.番教會.番到去.未人齊.玩左一場康樂棋先.今日唔知咩事.打D棋點打都唔入.好彩都嬴左!!``小組開始啦!!``今日問番我地星期日驗會點呀咁!!``之後祈禱!!~`6點番到屋企.食野.沖涼.親近主.感謝主祝福左今日唷!!```>.<~``

聽著 錄音的口訊
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|