今日係星期六.琴晚食完飯番到屋企.個胃好痛.唔知發生咩事.成1點7先訓!!`訓左好耐都訓唔到.凌晨又起左幾次身.今朝成12點先起身.個胃都仲係差唔多!!~`之後換衫.出門口.我地去飲茶呀!!~`今日有7個人飲茶呀!!``我冇咩點食野.冇咩胃口呀!!``飲茶.就陪表哥買飯盒.之後我地就番左屋企啦!!~`我本身同阿哥去樂富地鐵站等弟兄姊妹嫁!!~之後我姨媽話叫我係屋企休息下.我就冇出去啦.今年係我第一次星期六冇出去聚會呀!!~``姨媽就比左粒藥我食.我就係屋企休息啦!!~`係屋企真係冇咩野做.係到整歌.陪下表姐傾下計.睇電視.之後姨媽又出去買野比我地食.我都係食左D咋!!``之後過左一陣.沖涼.7點幾.阿哥就番黎啦.佢黎同我講番今日打波點呀.我真係超想打呀!!~`依家個胃好左D啦!!``希望主會醫冶我個病啦!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~``

說過你是我的一切 可惜虛構的美麗
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|