今日係星期四.琴晚1點4先訓.今朝10點3已經訓唔到啦!!~~`之後用左陣電腦.睇番我愛黑澀棒棒堂!!``超好睇呀!!~~`睇左一半就要去飲茶啦!!~`去到要等位呀!!~`我地今日有8個人飲呀!!~``今日都食左好多野呀!!~`之後我同姨媽去左買咖啡比舅父飲!!~之後陪姨媽去左ok到買朱古力比人.咁等堅ok果到d人包緊果陣.有一個人黎問阿哥攞兩蚊.話唔夠錢食飯.ok入面個人叫我地唔好埋佢.但係我阿哥聽唔到.佢超驚.都唔知佢發生咩事.之後姨媽就比左兩蚊佢.之後有三個警察黎左.佢地問我地做咩事咁.咁我姨媽就講番件事比警察聽.之後我地走左!!~`番到屋企冇咩野做.有一個教會既哥哥約我地去打波!!~`我地3點3就出門口!!~`去到得佢一個.之後等齊人.打3打3.今日打得唔錯呀!!~`之後有一個fd黎左.佢同佢個fd黎打波!~`我地就同佢地一齊打.我地打到6點5就走啦!!~`番到屋企.沖涼.食野.睇我愛黑澀棒棒堂.好好睇呀!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<!!~~`

而這夜月光中 再見影縱
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|