今日係星期五.琴晚12點訓.今朝9點3起身.之後換衫.就出門口啦!~~去補習呀!!~`我地去左買個饅頭兩份食先`之後再去補習.10點鐘番到去.等左一陣.阿SIR番黎啦!!~`佢首先比左份英卷我地做先.之後再比份中卷我地做.兩份都到簡單呀!!!``我地12點就走得!!~`之後去左買飯盒番屋企食.買埋舅父果份.番到屋企3個人一齊食.睇柯南!!~`之後係屋企休息左一陣.4點就出門口.去黃大仙地鐵站到等老豆.佢同我嘛嘛同姑媽一齊黎左.之後去左新樓坐左陣.5點幾就走啦!!``帶左我嘛嘛同姑媽搭車先.之後我地三父子去德福到行街.我地都買到野呀!!~`7點3番到屋企.沖涼.之後8點就出街食飯.今日又10個人食飯啦!!~``食左好多野呀!!~`10點先番到屋企.今日都OK開心呀!!``感謝主祝福左今日呀!!``>.<~~`

這裡的景色 叫做曾經愛過
曾存在 你的 擁抱和溫柔
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|