今日係星期日.今日個病好番好多啦!!~`真係感謝主呀!!``琴晚12點半訓.今朝9點11起身.之後換衫.出門口啦!!~`番教會擘餅呀!!~`今日全程企左係到.企係到同坐係到真係唔同好多嫁.享受主既程度都唔到呀!!~`11點8就完.之後為好多野祈禱.又為自己祈禱呀!!~``今日係一個大日子.因為係我同阿哥帶住D小朋友去聚會呀.擘餅之後.我地就帶左佢地去摩士公園到親近主啦!!~`我地首先揾左位先.之後就開始啦!!``首先唱詩歌先!!``係阿哥帶既!!`之後祈禱.就開始睇聖經啦!!~`聖經係我揀嫁!!~`我地睇20分鐘.之後就講睇聖經既得著啦!!~`原來帶一個聚會係好難嫁!!~因為又要佢地明白.揀聖經又要揀得好喎~``1點7就番走啦.番番去教會.之後就食野.今日食麵.我地有好多人去食呀!!``我一路食.一路玩一個3歲既女仔!!~`真係好搞笑呀!!``之後番左上去.玩左陣橋牌.4點就走啦!!~`去打波!!`首先打3打3.我果隊又係冇得打既!!`之後打全場.嬴左場.輸左場!!``之後再打3打3.D哥哥就一齊打!!`我地打到7點就走啦!!`番到屋企7點半.沖涼!!~`依家個胃好左好多啦!!~`應~冇事既!!``感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~~`

是衷心給你傷得不見底
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|